Välkommen! ♡ Jag som driver denna blogg heter Rebecka och är 24 år gammal. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo Jonas och vår son Cornelis som föddes sommaren 2017. Jonas och jag träffades redan som 18-åringar och vi har alltid drömt om att bilda familj tidigt. Jag är utbildad sjuksköterska men är just nu mammaledig. Jag siktar på att utbilda mig till barnmorska senare i livet när det känns rätt. Jag älskar att fota vackra saker och tenderar att lägga lite för mycket tid på att fota matbilder och dylikt. Annat som dyker upp i bloggen är söta bebisbilder eller mig poserandes på en parkbänk i solbrillor. Jag önskar sprida glädje hos dig som läser. Man skulle kunna kalla min blogg för en renodlad mammablogg. Hoppas du trivs och vill stanna kvar här! Kram ♡ Kontakt: [email protected]

Vagnvägrar.

publicerat i Allmänt, Cornelis;
S ö n d a g.
Här har ni en 3,7-kilos bebis med världens starkaste vilja. Vi drar numera inte runt vår lilla son i vagn, nej nej det vägrar han. Tror vi kommer bi kända på stan som paret som går runt med tom vagn och bebis i famn. Det där med bärsele kanske vi ska överväga nu!?
Denna söndag har vi allafall tagit en runda på IKEA samt fikat på stan.
Domis.
Det gulligaste med Cornelis kan vara hans dubbelhaka - identisk med pappans.
Far och son. Ja ni ser, såhär går vi runt med honom. Lilla älsklingen. En rolig sak med det hela är att folk verkligen lägger märke till oss. Vet inte hur många personer som stannat till på stan idag för att titta och fråga. "Han syns ju knappt" sa en äldre dam till oss för någon vecka sen, haha!
Jag och CW. Cornelis Westin har nu gått igenom hos Skatteverket. Fram till igår hette han Pojke Lindström ♥
Vi igen.
Nu blir det en färdigrätt till senmiddag! Hej!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

Gud så gott med morotskaka!

2:a kommentar, skriven , av Lina Strandh:

Mysigt :)

3:e kommentar, skriven , av Lina S:

Försökte kommentera på inlägget där han kommit men verkar inte funka, stort grattis till er fina kille!! Så fin 😙/www.linastrandh.se

Svar: Tack snälla du ♥
Rebecka Lindström

Kommentera inlägget här :