Välkommen! ♡ Jag som driver denna blogg heter Rebecka och är 24 år gammal. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo Jonas och vår son Cornelis som föddes sommaren 2017. Jonas och jag träffades redan som 18-åringar och vi har alltid drömt om att bilda familj tidigt. Jag är utbildad sjuksköterska men är just nu mammaledig. Jag siktar på att utbilda mig till barnmorska senare i livet när det känns rätt. Jag älskar att fota vackra saker och tenderar att lägga lite för mycket tid på att fota matbilder och dylikt. Annat som dyker upp i bloggen är söta bebisbilder eller mig poserandes på en parkbänk i solbrillor. Jag önskar sprida glädje hos dig som läser. Man skulle kunna kalla min blogg för en renodlad mammablogg. Hoppas du trivs och vill stanna kvar här! Kram ♡ Kontakt: [email protected]

Min lilla tomtenisse🎅🏻

publicerat i Allmänt;
(null)

(null)

(null)

Gud så mysigt vi hade det idag på julavslutningen! Tyvärr hann Cornelis upptäcka lekrummet i bild ovan INNAN själva sångstunden drog igång, så han var lagom glad över att gå i tåg och sjunga sankta lucia när man kunde leka med traktorerna lixom??

Denna öppna förskola ligger i samma område där vi bodde förut och det kändes så himla bra att få en liten del utav det idag. Saknar Luthagen där vi bodde! Har inte riktigt hunnit fundera över att vi aldrig kommer bo där igen och att det var himla fina (5!!!) år där.. Cornelis första hem❤️

Jag mår lite bättre i min halssmärta, och eftersom jag insåg hur utsatt jag är som gravid nu gick jag raka vägen efter julavslutningen och vaccinerade mig mot influensa. Tänk om jag skulle få det lixom, och T skulle skadas utav det. Skulle ju aldrig förlåta mig själv. Det är gratis för oss gravida och äldre personer, för övriga kostar det 500kr!

NU BONDE😍😍😍


Kommentera inlägget här :