Välkommen! ♡ Jag som driver denna blogg heter Rebecka och är 24 år gammal. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo Jonas och vår son Cornelis som föddes sommaren 2017. Jonas och jag träffades redan som 18-åringar och vi har alltid drömt om att bilda familj tidigt. Jag är utbildad sjuksköterska men är just nu mammaledig. Jag siktar på att utbilda mig till barnmorska senare i livet när det känns rätt. Jag älskar att fota vackra saker och tenderar att lägga lite för mycket tid på att fota matbilder och dylikt. Annat som dyker upp i bloggen är söta bebisbilder eller mig poserandes på en parkbänk i solbrillor. Jag önskar sprida glädje hos dig som läser. Man skulle kunna kalla min blogg för en renodlad mammablogg. Hoppas du trivs och vill stanna kvar här! Kram ♡ Kontakt: [email protected]

En kväll i Stockholm och amning.

publicerat i Allmänt;
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Godmorgon folket ❤️
Kan vi bara börja konstatera en sak. Hur fin är inte Kungliga Operan i Stockholm? Jag var där igårkväll och såg på balett med min mamma och en gammal kompis till mig och hennes mamma. Vi två tjejer och våra mammor har hittat på en del genom åren, och de är så jäkla härliga att hänga med, så klart man blir glad! Kvällen började med pasta och rosé på en uteservering intill Kungsan. Älskar älskar älskar huvudstaden. Får helt craving att typ köpa nya snajdiga träningskläder och sticka ut och springa på Djurgården, och då är jag ändå ingen löpningsperson.. Se vad en vacker inspirerande stad gör med en!

Men känner mig ändå lite ner nu, vet ej varför men oftast beror det ju på ett gäng olika saker. Har också slutat amma vilket gör mig så jäkla ledsen. FAN. Visste att det skulle bli jobbigt för mig. End of en era eller nått. Men det var ju på tiden MEN ÄNDÅ. Har älskat att amma så mycket och är så ofantligt ofantligt tacksam att det alltid funkat så himla fint. Aldrig strulat, fram tills nu. Jag hade som mål att amma i 12 månader. 11 fick vi ihop. Jag och min älskade Cornelis.

Varför slutade jag då?
HAN BARA BITER MIG 😂😭

Måste sluta nu, blir bara deppets inlägg annars.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

11 månader är jättebra. Var glad att du fick amma så länge😊

2:a kommentar, skriven , av emma:

vilka fina bilder :) och maten såg god ut

3:e kommentar, skriven , av Karinora:

Det är SÅ sorgligt att sluta amma! 😭❤️

Svar: men JAA :( <3
Rebecka Lindström

Kommentera inlägget här :